Serwis

Autoryzowany Serwis WMF SPCM - Semi Professional Coffee Machines .

Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne ekspresów do kawy WMF dla domu i biura (seria 800, 900 i 1000).

Podobnie jak w Niemczech, wszystkie ekspresy WMF SPCM naprawiane są w jednym serwisie centralnym. Pozwala to na pełną kontrolę i wysoką jakość usługi dzięki wykwalifikowanej kadrze. W związku z powyższym informujemy, iż należy zachować oryginalne opakowanie i zabezpieczenie na wypadek konieczności odtransportowania ekspresu do serwisu. Tylko oryginalne opakowanie zapewnia bezpieczeństwo przesyłki.

W celu ułatwienia dostawy, umożliwiamy Państwu skorzystanie z usługi logistycznej DOOR TO DOOR. Polega on na tym, iż kurier odbiera zapakowany sprzęt spod wskazanego adresu i dowozi do naszego serwisu, po czym my odsyłamy go do Państwa. Przesyłka jest odpowiednio ubezpieczona. Nie ma potrzeby wychodzenia z domu czy biura. Wystarczy wypełnić poniższy formularz zlecenia odbioru.

Przeglądy okresowe

Ekspresy WMF zażądają po wykonaniu określonej ilości kaw (7000 zaparzeń – seria 800, 900 ; 10000 zaparzeń – seria 1000) przeglądu serwisowego. Wyświetli się komunikat „Serwis Wymagany”. Koszt standardowego przeglądu ekspresu wynosi 500,00 zł netto plus koszty transportu.

Ekspresy na gwarancji należy przesłać z ważną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.

Pozostałe warunki zawarte są w Karcie Gwarancyjnej.

W celu uzyskania innych informacji dotyczących serwisu, warunków serwisowania bądź systemu logistycznego pozostajemy do Państwa dyspozycji:

Zlecenie odbioru ekspresu

W celu zgłoszenia chęci skorzystania z usługi door to door za pośrednictwem naszej firmy, należy wykonać następujące czynności:

- Przesłać na adres serwis@brodasystem.pl wiadomość z tematem „Zlecenie”, adres skąd ma być odebrana przesyłka, dane osoby kontaktowej wraz z numerem kontaktowym dla kuriera odbierającego (firma kurierska DPD).

- Zapakować ekspres w oryginalny karton wraz z zabezpieczeniami lub zapakować go w inny sposób zapewniający bezpieczny transport.

- Jeśli zlecenie zostało przesłane do 16:00, następnego dnia roboczego kurier odbierze ekspres.

- Koszt przesyłki w jedną stronę, to 20,00 zł brutto.

Kontakt z serwisem ekspresów do kawy WMF:

Michał Bielak : Poniedziałek – Piątek (8.00 – 16.00) tel. 883 314 087

Adrian Myrda : Poniedziałek – Piątek (8.00 – 16.00) tel. 881 920 980