Gwarancja satysfakcji

» Zwroty i wymiana
ekspresywmf.pl sprzedaje artykuły bardzo znanego i cenionego producenta. Jakość produktów oraz ich pakowanie spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

W przypadku kiedy zakupiony przedmiot nie będzie spełniał Twojego oczekiwania - możesz zwrócić lub wymienić zakupiony towar. Nasi pracownicy profesjonalnie załatwią każdą wymianę lub zwrot.


» Termin zwrotu
Po otrzymaniu zakupionego towaru w sklepie ekspresywmf.pl można bez podania przyczyny do 14 dni od daty zakupu odesłać towary na nasz adres.


» Zwroty produktu
Towary nie mogą być używane. Muszą być kompletne i zwrócone w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta. W przypadku gdy oryginalne opakowania ulegną zagubieniu lub zniszczeniu możliwy jest zwrot, jednak będziemy zmuszeni potrącić do 30% wartości towaru za brak oryginalnego opakowania.

Każdy taki nietypowy przypadek prosimy omówić z naszym Biurem Obsługi Klienta (e-mail: zamowienia@brodasystem.pl)

Przy zamówieniu i dostarczeniu większej ilości przedmiotów - możliwy jest także zwrot tylko niektórych z nich.


» Przesyłka zwrotna
Wszystkie paczki zwrotne proszę kierować na nasz adres: 

BRODA E-SHOPS SYSTEM JAROSŁAW BRODA,
MAŁGORZATA BRODA
Wiśniowa 19
39-124 Iwierzyce
NIP: 8181704179

Proszę zawsze dołączyć potwierdzenie sprzedaży, paragon/fakturę oraz dane konta bankowego gdzie ma nastąpić zwrot gotówki.

Zalecamy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Proszę również szczególnie zwrócić uwagę na zapakowanie zwracanych przedmiotów. Delikatne lub szklane/ceramiczne przedmioty wewnątrz paczki powinny być stosownie unieruchomione. Druki przewozowe wypełniane wspólnie z kurierem powinien zawierać informację "Uwaga szkło".


» Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy odbywa sie przelewem na podane konto bankowe. ekspresywmf.pl zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.

W przypadku kiedy płatność została dokonana przelewem zwrot nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od nadejścia paczki. Przy płatnościach za pobraniem zwracamy pieniądze w terminie do 14 dni lub natychmiast po otrzymaniu pieniędzy od firmy kurierskiej.

W przypadku zwrotu towarów opłaconych wcześniej przy odbiorze - ekspresywmf.pl zmniejszy kwotę zwrotu o prowizje kurierska należna za pobranie pieniędzy przy odbiorze.

W przypadku wysyłki z dodatkowym kosztem dostawy np. przesyłki specjalne lub zagraniczne, koszty dostawy nie mogą być zwrócone.

W przypadku, gdy zwracane towary klient odeśle z przesyłką opłaconą przez ekspresywmf.pl, koszty takiego transportu zostania potrącone z kwoty zwrotu.


» Reklamacje
Wszystkie wysyłane przedmioty są zawsze kompletne i w pełni funkcjonalne. Może jednak się zdarzyć, że towar posiada wady ukryte, które są np. niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas informacji z krótkim opisem wady na adres: zamowienia@brodasystem.pl. Wtedy skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji. Gwarancja satysfakcji w ekspresywmf.pl to profesjonalne załatwienie wszelkich reklamacji, które zdarzają sie bardzo rzadko.